Новина про намір лідера УДАР Віталія Кличка висуватися в президенти виявилася помилкою перекладача.
Про це повідомляють "События".Помилка співробітників сайту Всесвітньої боксерської ради (WBC) ледь не спровокувала скандал.

За їхньою інформацією, у Мексиці на зустрічі із президентом WBC Віталій Кличко заявив про намір балотуватися на пост президента в 2015 році.

Саме так і подали цю новину українські ЗМІ. Насправді - мова йшла тільки про зацікавленість Кличка в участі в цих перегонах. 

В ексклюзивному коментарі  співробітник WBC на умовах анонімності визнав помилку. 

"Він сказав, що думає про участь у президентській кампанії, але ще не прийняв рішення щодо цього питання. Помилку зробила та людина, яка писала цю новину англійською мовою", - розповів співробітник сайту WBC.

Незабаром некоректне формулювання на сайті виправили.