Сайт, який є нібито щомісячним новинним журналом Європейського парламенту, виявився заповнений здебільшого матеріалами російського пропагандистського мовника RT

Про це пише Європейська правда з посиланням на сайт Euvsdisinfo, який займається спростуванням кремлівської пропаганди.

 

Сайт називався EP Today - скорочено від "Європейський парламент сьогодні". Назва і логотип, коло з 12 зірок на синьому тлі, створювали враження, що сайт безпосередньо підпорядковується Європейському парламенту.

В його описі йдеться, що він створений тільки для членів Європарламенту, аби вони могли "писати статті про проблеми, які, на їх думку, сьогодні є важливими".

 

Проте, як стверджується у публікації, цей сайт використовує офіційну назву європейської установи без юридичного дозволу. Європейський парламент зв'язувався з EP Today з приводу несанкціонованого використання назви установи та запропонував шляхи виправлення ситуації і припинення введення в оману громадськості.

 

Зазначається, що понад 99% матеріалів сайту не є оригінальними, а 47% матеріалів на сайті з жовтня 2018 року є дослівними копіями матеріалів RT.